CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Aku MeNuLis BuKaN KeRNa NaMa

I'M NOT WEIRD, I'M SPECIAL EDITION.... WOHOOOOO!!!!!!

Sunday, September 4, 2011

wedding ceremony

pada 7 hb september 2011bukan sekadar raye ke-9, tp merupakan hari perkahwinan kazen aku..... aku mmg excited giler nk blk beraya merangkap pergi bt persiapan kenduri perkahwinan memandangkan aku xpernah melibatkan diri dalam aktiviti membuat persiapan kenduri-kendara.... (kesiankan kat aku)... selama ni aku just pegi kenduri kawen je, xpenah tengok ke-chaos-san dlm membuat persiapan perkahwinan. so, apabila kami sampai kt kuala krai, kelantan, apa lagi sume pakat lipat lengan baju sbb nk bt keje... aku, mak aku sekali dgn mkcik2 kampung tu bt keje membersihkan dan membuang kulit ayam (ada sesetengah org xbuang kulit ayam, tp kami mmg buang kulit ayam dgn penuh keseriusan)... fuhhh, mmg penat, aku pon dh bau mcm ayam...

then, after isyak, adalah majlis akad nikah. aku pon ikut jgk pegi msjid, nk tengok camne org akad nikah (yelah aku ni kan xpenah tgok org akad nikah depan2 mata aku)... mmg bleh nampak yg pengantin lelaki tu gabra giler, dekat 6 kali jgk duk lafaz akad, baru lulus...

ni la kazen aku

lepas majlis akad nikah
album yg berisi duit... mujur aku xkene kidnap

keesokkan harinya ialah majlis persandingan.... 

jelingan tajam abang hassan
sepupu aku siap bt tiga persalinan, dah ala2 model plk

persalinan pertama
persalinan no 2
aku rase baju ni yg paling gorgeous skali


dan bile lps abes mjis persandingan, mlm tu, pengantin2 ni kene dera oleh kami2 yg zalim ni, uncle hassan (dh dye suh panggil cmtu, kami ikut je la, theee) dgn kak arina kene basuh segala periuk belanga yg besar gedabak...hahaha... siap main2 simbah2 air lg dgn dyeorg... mujur la uncle hassan ni jenis sporting... so, aku wish agar mereka kekal bahagia smpai ke akhir hayat...amennn

No comments:

Post a Comment