CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Aku MeNuLis BuKaN KeRNa NaMa

I'M NOT WEIRD, I'M SPECIAL EDITION.... WOHOOOOO!!!!!!

Friday, September 23, 2011

aku dan megi

megi atau name saintifiknye Panthera tigris corbetti (aku maen letak je ni), merupakan sejenis mknn segera yg digemari ramai... dgn rasenye yg berbeza2 mengikut jenis perencah telah menjadikan mknn itu unik drp makanan laen yg ada di atas muka bumi ini... chewwaaaahhh.... saje nk bt karangan serius ckit, biar si obe dr blogserius tu kagum ckit dgn aku....

brand megi fav aku
aku saje nk flashback blk zaman aku dulu-dulu... yeaa, seperti yg sume org tahu, megi ialah satu jenis mknn yg praktikal... klau time lapar tgh2 mlm, mesti korang pegi slongkar stok megi... tol tak??? aku dulu pon cmtu jgk... time aku bljr kt mrsmkt smpai la matrik, definisi megi bg aku n geng2 aku adalah mknn utk celebration.... bile abes je exm, mlm tu kami mesti bedal megi smbil mkn kt blk tv... aku dulu suke megi kari, tp bila lama2 dh tukar selera pegi kt megi tomyam plk... woo, mmg syok mkn megi ramai2 dgn kawan2... ye la, time sblom exm mane bleh mkn megi, takut otak jd lembab.. pas exm, sume mknn maen bedal je... contohnye mcm twisties, mr potato n super ring... dan xketinggalan megiiiiii.. 


iklan ini tiada kena mengena dgn citer di atas

aku ingat lg time duk matrik, abes je final exm, mlm tu kami celebrate kami punye freedom dgn menjamu perut kami dgn megi kul 12 tgh mlm smbil tgok citer kung fu tv2... (biasenye blk tv tu kami je yg conquer... muhahahaa... muka tv... facetv)... mmg terbaikkkk arrr.... tp skng ni, ke-addict-tan aku kt megi dh hilang... aku mmg xade selera nk mkn megi.. kadang2 ade jgk aku beli megi,(megi cup je) tp mkn separuh je...separuh lagi mesti xhabis... mujur jgk jd cmtu, xde la aku menternak megi je bila aku lapar... hoho... 

mmg btol la, feeling kita study kt asrama mmg laen kalau kte nk compare dgn study kt skolah harian biasa... bila duk asrama ni, mcm2 perkara kte hadapi, xkira la bitter ke sweet ke... kalau nk citer pasal pgalaman aku kt mrsmkt, mmg xabes nk citer... mcm2 citer klakar ade kt sane... wahhh, rindu nk bljr blk kt mrsmkt... rumah aku dekat je dgn mrsmkt tu, kadang2 time nk pegi bank, mesti lalu kt dpn skolah tu... bila aku jumpe je dgn budak2 mrsmkt yg kuar outing, rase mcm nk bgtaw je kt dyeorg yg aku ni "ADALAH SUPER-SUPER SENIOR KAUUU"... hahaa...oopps, dah merewang drp tajuk asal ni...

time bt bubur asyura beramai2.... MRSMKTTT


okehh, itulah kisah aku dan megiiiiiii... adiooosss

No comments:

Post a Comment