CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Aku MeNuLis BuKaN KeRNa NaMa

I'M NOT WEIRD, I'M SPECIAL EDITION.... WOHOOOOO!!!!!!

Monday, July 4, 2011

kami akan bersahabat utk selamanya

assalamualaikum sume...
utk entry kali ni, aku nk citerkan cikit pasal kawan baik aku... dalam dunia ni, bukan sume org ade kawan baik...so, aku ni termasuk dlm kalangan org yg bertuah sebab ade kawan baik semenjak dari sekolah rendah sampai sekarang..aku harap persahabatan aku dan dia akan terus berkekalan smpai bila2... kawan baik aku ni namenye Aziela Binti Latif... aku kenal dye semenjak dari darjah tiga....ape yg menariknye, kami sentiasa dapat bersekolah kt tempat yg sama... dari sekolah rendah, menengah pastu same2 masuk mrsm kuala terengganu.. then, continue smpai masuk matrik kt kolej mara kulim, kedah... tp, bile time masuk universiti je, kami dh terpisah...aku sambung belajar kt usm, dye plk kt ump... time sekolah rendah, kami duduk bersebelahan.. mase form 5 kt mrsmkt pon duduk bersebelahan.. mmg kuat betol jodoh kami berdua.. pastu, bile duk matrik, kami jd sebilik plk... haha...

ape yg aku dapat describe pasal aziela ni, dye mmg seorang yg baik, xde la duk main kapel2 neh (sbb pengaruh dye la, aku pon jd pattern cmni, aku bersyukur sgt2), kuat berusaha... kami pon ade jgk gaduh2.. xbertegur sapa...tp xde la melarat smpai bertahun2... family aku dgn family aziela dh mcm sedara.. time cuti, kadang2 family dye yg amik aku, kadang2 family aku yg amik dye.... mcm give n take la...kalau ade mslh, kami share same2... masa hari bapa yg lepas (19 jun 2011), aku terima berita yg ibu dye meninggal dunia.. ibu aziela meninggal mase pukul 9 pagi, tp ape yg bt aku terkilan, aku xterdengar pon bunyi mesej dgn call dr aziela sbb aku letak tepon dlm bilik... dekat pukul 1 ptg baru aku sedar ade msej dr dye, aku pon ape lg, terus salin baju n pegi umah dye. mak aku xleh nk ikut sbb ade jage sorang baby.. mujur aku sempat jgk tengok mayat ibu dye yg tlh dikapankan... tp, kalau aku baca msj awal cikit, bleh aku teman dye lelama sikit kt situ..huhuhu.. pape pon, moga almarhumah ibu aziela dicucuri rahmat... aminnnn...


hanya gmbar ni je yg aku bleh letak, sbb kami xde gmbar berdua..

2 comments:

  1. semoga roh ibu aziela ditempat kan dalam golongan orang-orang beriman. dan semoga persahabatan u all kekal hingga ke akhir hayat..=)

    ReplyDelete