CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Aku MeNuLis BuKaN KeRNa NaMa

I'M NOT WEIRD, I'M SPECIAL EDITION.... WOHOOOOO!!!!!!

Wednesday, June 29, 2011

emmmmmm

kan bagus kalau aku ade ramai adik-beradik... xde la rase kosong sangat rumah ni... ni pon mujur abang2 aku belom kawen lagi.... kalau sume dh kawen, nescaya hanya bunyi cengkerik saje lh yg memeriahkan umh aku... tp, abang2 aku skng ni duk sibuk bt planning nk kawen...hukhukhuk... xpe tak kalau aku halang dyeorg kawen?? sbb kalau sume dh kawen, mesti time raye ade yg kene blk umh mk mertua dye... pastu kalau misalnye tahun tu, dedua abang aku pegi sambut raye kt umh mk mertua dye, tinggal aku,mk n ayah je la... alangkah xmeriahnyeeee.....hukhukhuk

kadang2 aku rase dengki jgk dgn kawan2 aku yg ade ramai adik-beradik.. aku terbayang yg smbutan hari raye dyeorg meriah giler2... huhu... mak aku ade ckp dgn abang2 aku, suh dyeorg cari bakal bini yg ade ramai adik-beradik.. mujur awek2 abang aku ade ramai adik-beradik...tercapai jgk la cita-cita mk aku... hehe

aik, nape skng ni aku dh xleh upload gmbar dlm blog ni??? adussss...

2 comments:

  1. cik ina...kita samala..tp, orang lagila 2 beradik ja kowt...haaa...lagi sadis..niat jahat:xmo bagi abang kawen...wakakaka

    ReplyDelete
  2. tu la watip...sy yg 3 adik-beradik pon rase xberape nk meriah, apetah lg kalo 2 adik-beradik je... mai la kte nangis sesame...huuuuukkkk...ape kate kalau kte bt mogok jgn bg abang2 kawen...kikiki...

    ReplyDelete