CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Aku MeNuLis BuKaN KeRNa NaMa

I'M NOT WEIRD, I'M SPECIAL EDITION.... WOHOOOOO!!!!!!

Friday, May 13, 2011

hana tajima

serius weihh, aku mmg ske sgt tgok hana tajima... aku slalu usha2 blog dye...sbb nk tgok gmbar dye je... haha.. smlm, aku siap pegi tgok youtube, cmne nk pakai tudung stail hana tajima... tp, xberapa nk jd sgt, sbb aku xdak pashmina cm cik natrah (model youtube tu)... aku punye pashmina, punye la besar... bile lilit2 je, gedabak kain kt leher aku... smpai dh xnampak rupe hana tajima dh... aku ni suke pakai shawl time duk kt umah je... kalau kt usm, xde mknenye aku nk pakai... tah la.. rase segan plk.. bile nk kuar derak, time cuti kt umah... mcm2 pattern tudung aku pakai... dr syria smpai la pesen yg tah pape.. haha.. kt umah la, mase yg terbaik utk berexperimentasi... kuikuikui.


gmbar hana tajima yg mane penah jd profile fb aku...hahaha


aku jgk merupakan follower harian utk blog fatin liyana, cik epal, cik bella dela rossa, cik natrah, blog serius dan blog nurul ain salam... hahaha... silent reader dyeorg... saje2 isi mase lapang... aku ade jgk nk try cara dyeorg pakai tudung, tp pipi aku ni kan besau, jd cm buruk plk bile aku pakai... huhuhu... sape2 ade petua nk kuruskan pipi, bleh la share2 kan dgn aku ye....

fatin liyana



cikepal gojeng

bakal menjadi puan nurul ain




adiiiiioooooooooooossss

No comments:

Post a Comment