CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Aku MeNuLis BuKaN KeRNa NaMa

I'M NOT WEIRD, I'M SPECIAL EDITION.... WOHOOOOO!!!!!!

Sunday, May 15, 2011

dinner speedio 2011

hye!! hari ni aku sesaje je nk citer pasal dinner bg course audiology n speech pathology.. actually, citer ni dh lapuk, tp aku je yg lmbat nk update... dinner kteorg berlangsung kt hotel renaissance, kota bahru... bagi aku, hotel tu mmg terbaik.. maklumlah, 5 bintang...


dinner tu stat kol 8.15 mlm, td mase ptg tu, kami kene pegi bt rehersal dulu kt sane.. almaklumlah kene bt persembahan... pelajar bg setiap year kene bt 1 persembahan... so, kami bdk2 second year dh deal nk bt medley... sbnarnye 5 buah lagu kami gune utk bt utk medley tu, tp disebabkan ramai yg xpegi dinner (kononnye dh nk final exm), so kami yg seramai 10 org jek ni hanya gune 2 buah lagu je iaitu kau ilhamku dgn melodi....


ni adalah gambar kami kt hotel renaissance swaktu rehersal... 



yg duk kt blakang: sifah, lee ting, chung sheng yang, mah suah kean.... yg duk kt depan: noor, eli, aku, lay fen, halimah


ni je bebudak yg pegi dinner... huhuhu... tkpe, walaupon ckit, kami still enjoy


ni plk adelah gmbar mase kami bt persembahan... malu giler weiihh, dh la sound system xjd, nyanyi pon abes jd tunggang langgang... rase mcm xberbaloi plk kteorg praktis... huhuhu... bile kami dengar bdk2 uitm kt dewan sebelah nyanyi lagu kau ilhamku, rase nk cucuk2 je telinga... hukhuk...






dlm hanset aku, ade xbyk sgt gmbar dinner, kbanyakan gambar aku berterbangan kt org laen punye handset dgn kamera... 6t bkk sem ni, aku nk berlari laju2 kt bilik dyeorg.. sbb nk amek gmbar2 dinner laa.... hehehe... mknn kt sane pon bleh tahan la kalau nk bandingkan dgn dinner kami yg dulu.. langsung xbest.. mlm tu prom princess dpt kt sorang kak senior 4th year audiology... utk prom prince plk bleh kt gabriel.. senior utk course speech pathology... aku mmg kompem la xleh menang... hehee... dh la bju pon pinjam dgn org laen jek...

okeh, itu sajaaa.....adiooooossss

No comments:

Post a Comment