CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Aku MeNuLis BuKaN KeRNa NaMa

I'M NOT WEIRD, I'M SPECIAL EDITION.... WOHOOOOO!!!!!!

Sunday, February 13, 2011

yeahh, bola jaringgg

ni la first time aku masuk pertandingan bola jaring. boleh dikatekan xpenah maen la sbb aku cume penah sentuh bola jaring mase sekolah rendah je. mase sekolah rendah aku posisi center sbb dulu aku ni kecik pastu suke lari2... hahaa

maen team kami (1mesia) lawan dgn team the 8 spirits
mase tunggu turn nk maen

ni gambar mase pendaftaran. sorang kene byr rm5..mahal tu







yeay!!! kami menangg


kene minum air dulu sblom maen...
kandid
dah xkandid...hehe
hamper yg besauu

we are the champion my friends.... we keep on fighting to the end....
so, kami mmg menang pertandingan tu. walaupon aku cume praktis 2 hari je... hehehe... laen kali kalau ade lagi, nk masukk pulakkk.....

itu sajaaa....adiossss

No comments:

Post a Comment